Voetreflex behandeling/massage

Hoe verhoog je de prana van het lichaam en activeer je de doorstroming van je energie via een voetmassage ?
Voetreflextherapie is ont-spannend, ondersteunt en reguleert de werking van organen, doorstroming van prana (levensenergie) en stofwisseling in het lichaam. De therapie ondersteunt het zelfgenezend vermogen en immuniteit.

VOETREFLEXTHERAPIE, eeuwenoud & holistisch !  Een natuurlijke, éénvoudige & efficiënte therapie. Ons hele lichaam weerspiegelt zich in de voeten. Elk orgaan & lichaamsdeel is door energiestromen met een bepaalde plaats (reflexzone) op de voeten verbonden. De toestand van de voet geeft aanwijzingen over de toestand elders in het lichaam. Door de reflexpunten & zones te masseren, ontspannen deze en kunnen we ook de energie in de ermee verbonden lichaamsdelen stimuleren.

MASSAGE Afhankelijk van de reden van uw bezoek wordt de behandeling op maat aangepast. Ayurvedische verwarmde kruidenoliën worden aangewend ter bevordering van balans & algeheel welzijn. Wij bieden als extra de Ayurvedische reflexzone therapie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van specifiek koperen schaaltjes. Deze schenken  een weldoend effect aanvullend op de klassieke voetreflexbehandeling. Versoepeling, voetspieren worden versterkt en het geeft een gevoel van lichtheid.
De bloedcirculatie wordt gestimuleerd. Het gebruik van ‘Triphala ghee’ versterkt onze levenskracht en heeft een ontspannende werking & positief effect op ogen & gezichtsvermogen. Deze meerwaarde schenkt een zuiverende, vitaliserende & harmoniserende kracht.

INDICATIES
Algehele vermoeidheid
Spijsverteringsklachten
Rugklachten
Schouder-, nek- & spierpijnen
Slapeloosheid
Lusteloos, depressie, Burn out

Mocht U twijfels hebben over een aandoening of ziekte, dan kunt U steeds uw huisarts hierover raadplegen of u een voetrefexbehandeling mag ondergaan.

CONTRA INDICATIES
Besmettelijke, infectieziekten
Voetschimmel
Koorts, griep