AYURVEDIC HOOFDMASSAGE  'SHIROBHYANGA'

Het hoofd is het centrum van het zenuwstelsel.  Nadi’s of energiekanalen worden geactiveerd, blokkades worden vrijgemaakt om uw balans te bevorderen.  Hoofd, nek & schouders worden met warme oliën gemasseerd. Tijdens de massage wordt de hoofdhuid gestimuleerd.

De behandeling schenkt een diepgaande en rustgevende werking op de hersenen, epifyse, hypofyse en het overige centrale zenuwstelsel. De aanraking van marmapunten (vitale, concentratiepunten van prana of levensenergie) zorgen voor een mogelijk diepgaande ontspanning  voor lichaam & geest.

Specifiek uitgekozen verwarmde Ayurvedische kruidenoliën worden aangewend ter bevordering van balans & algemeen welzijn.
Brahmi, is een kruid dat specifiek voor het hoofd wordt aangewend. Ontspant, maakt hoofd & zintuigen helder & fris.

bij nek en schouderpijn, piekeren, boosheid, mentale onrust, stress & slapeloosheid, depressie, .. oa bij hoofdpijn en migraine,

Contra-indicaties : bij ernstige psychische aandoening, acute ontstekingen, open wonden, koorts, griep, kanker & tumoren

Shirobhyanga*            neem contact op voor meer informatie en bestellen

Combi indische hoofdmassage, hoofd marmapuntbehandeling, prana