Reiki Treatment

Ayurvedic hoofdmassage 'shirobhyanga'

​
Hoofd, nek en schouders worden met warme oliën gemasseerd.
De behandeling schenkt een diepgaande en rustgevende werking op de hersenen, epifyse, hypofyse en het overige centrale zenuwstelsel.

Specifieke natuurzuivere oliën maken het hoofd en zintuigen rustig en helder

indicaties :  nek en schouderpijn, piekeren, boosheid, mentale onrust, stress, slapeloosheid, depressie, hoofdpijn en migraine,

contra-indicaties : ernstige psychische aandoening, acute ontstekingen, open wonden, koorts, griep, kanker/tumoren

Shirobhyanga*   indische hoofdmassage

Back Massage

Abhyanga, lichaamsmassage

AYURVEDIC ABHYANGA

Harmonie tussen lichaam en geest
​
indicaties :  *  fysieke, mentale blokkades, stress, vermoeidheid, slapeloosheid
                   *  lichaamsklachten, spierpijn, circulatie, bloedsomloop

zenuwversterkend, bevordert circulatie, stimuleert afvoer toxines, gezond voor conditie van spieren, botten en bloedvaten, helpt immuniteit verbeteren, bevordert goede nachtrust, humeur en geluk
marmapunten.jpg

Marma pointS

Marmapunten zijn  vitale punten op het lichaam.  Verbindingspunten tussen de verschillende lichaamsstructuren en energiebanen. Kwetsbare punten waar weefsels ; zenuwen, spieren, pezen, bloedvaten, botten, gewrichten en organen verbinden.

​

Lichaam en geest in balans brengen, het organisme ontgiften, tot rust brengen, versterken, vitaliseren, energieblokkades, gezondheid helpen bevorderen.

marmapoints